dijous, 9 de juny del 2011

Nens!

Google


L’Oriol –que té 9 anys– em deia l’altre dia que perquè fumava si sabia que era dolent. (No és la primera vegada que m’ho diu i sempre miro de sortir-me’n com puc.)

Després de dir-li que ja ho sabia i que tenia tota la raó, però que em costava deixar-ho, tot i saber com n’era de dolent, i atesa la seva insistència en que no entenia  que no ho pogués deixar, vaig mirar de posar-li un exemple on l’implicava a ell també i li vaig dir –com és que tu quan fas una cosa mal feta tot i saber que està mal feta, i que potser et renyaran, la fas igualment? Perquè no te’n pots estar de fer-la, suposo... (Pretenia que entengués que hi ha coses que costen a vegades quan vénen de gust...)

Tot seriós em va contestar –però les coses mal fetes que jo faig no maten, Misia!