dimecres, 8 de juny del 2011

L'amor boig

Google


Si hi ha un llibre que vaig gaudir molt llegint –ja fa quatre anys–, en el que a vegades encara hi penso i del que en conservo molt bon record dels que he llegit en els darrers anys aquest és L’amor boig de Pere Rovira.

Em va agradar molt la història, però també com estava escrita. Val a dir que l’autor és poeta i això traspua en la seva prosa. El llenguatge i els adjectius que empra són molt elaborats, acurats, i això fa que sigui una novel·la per a mi d’un gran nivell.

No crec que es tracti d’un autor mediàtic i molt menys pagat de si mateix i potser per això fa poc vaig gosar adreçar-m’hi, en coincidir amb ell en un restaurant, i dir-li com m’havia agradat aquesta lectura i demanar-n'hi més. Em va alegrar saber que està treballant en una altra i que l’havia fet content, tal com em va dir, amb els meus comentaris.